جمعه ۱۹ اسفند ۰۱

هولوگرام طرح عمومي

بعدنگار، اولين توليد كننده بخش خصوصي برچسب هولوگرام

هولوگرام طرح عمومي

۱۴۵ بازديد

انواع هولوگرام

هولوگرام ها را مي توان از جنبه هاي مختلفي از يكديگر تفكيك نمود و طبيعتا هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اصلي ترين تمايز هولوگرام ها را مي توان به ساختار آنها نسبت داد به گونه اي كه هر يك از آنها طي پروسه اي متفاوت چسبانده و طرح مختلفي خواهند داشت. از جمله مهمترين طرح هايهولوگراممي توان به: هولوگرام ضد سرقت، شفاف، كارت پي وي سي، رنگي، چاپ گرم و... اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه هر يك از هولوگرام هاي ذكر شده ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت و نمي توان تمامي آنها را با يكديگر يكسان در نظر گرفت.

هولوگرام

بهترين هولوگرام

طبيعتا هر يك از محصولات هولوگرام هاي خاصي را نياز خواهند داشت و بستگي به قيمت و طرز استفاده از آن بايد نسبت به خريدهولوگراماقدام نماييد. بايد بدانيد كه هولوگرام هاي برچسب شده بر روي كارت هاي ارزشمند مانند كارت ملي از اهميت ويژه اي برخوردار خواهند بود و به همين دليل به گونه اي انجام خواهند شد كه به هيچ وجه امكان جدا شدن آنها وجود نداشته باشد. چاپ گرم به عنوان يكي از معروف ترين انواع هولوگرام ها به شمار مي روند و دليل آن را مي توان ماندگاري بالاي آن دانست. به گونه اي كه امكان جدا شدن آن وجود نداشته و در صورت تلاش براي جدا كردن آن، بخش زيرين آن تخريب خواهد شد.

چاپ هولوگرام

چاپهولوگرامپروسه اي دقيق مي باشد كه بايد به آن توجه ويژه اي شود. در حالت كليهولوگرامبه نوعي از برچسب ها گفته مي شود كه بر روي هر محصول معتبر چاپ شده و امكان جدا شدن آن وجود نخواهد داشت. اصلي ترين تفاوتهولوگرامبا برچسب را مي توان همين خاصيت جدا نشدن آن دانست. البته در صورتي كههولوگرامامكان جدا شدن بدون تخريب داشته باشد هيچ گونه ارزشي نخواهد داشت. فرآيند چاپ هولوگرام نيازمند تخصص كاري دقيقي مي باشد و بايد هم به محل چاپ و هم به كيفيت آن دقت داشته باشيد. شركت هاي متعددي اقدام به ارائه خدمات چاپ هولوگرام نموده اند كه مي توانيد يكي از آنها را براي ارائه خدمات چاپ انتخاب نماييد. شركت بعد نگار ايرانيان به منظور جلب رضايت مشتريان اقدام به ارائه بهترين و كامل تري خدمات چاپ هولوگرام نموده است و مي توانيد بهترين نتيجه را از سپردن كار به اين شركت دريافت نماييد. لازم به ذكر است كه متخصصين حرفه اي اين شركت به دليل تجربه اي كه دارند توانايي چاپ انواع اقسام هولوگرام ها را خواهند داشت. امكان ارائه هر نوع طرحي براي چاپ هولوگرام به اين شركت وجود خواهد داشت و به همين دليل مي توانيد طرح اختصاصي خود را براي چاپ انتخاب كنيد.

هولوگرام طرح عمومي

هولوگرام را مي توانيد در انواع پيش ساخته نيز مشاهده نماييد. توجه داشته باشيد كه هولوگرام طرح عمومي را مي توانيد در انواع اندازه هاي مختلف مشاهده نماييد. از جملههولوگرامهاي طرح آماده مي توان به:ok، original، genuine و... اشاره كرد. اين هولوگرام ها كاربرد متنوعي خواهند داشت و مي توانيد از آنها در مصارف مختلف استفاده نماييد. بايد بدانيد كه هولوگرام هاي طرح عمومي به دليل وقت پاييني كه براي توليد نياز دارند هزينه پاييني نيز خواهند داشت و مي توانيد سريعا نسبت به خريد آن اقدام نماييد. پس از توليد اين هولوگرام ها مي توانيد اطلاعاتي را نيز بر روي آن اضافه نماييد كه از جمله اين اطلاعات مي توان به: شماره سريال و لوگو اشاره كرد. البته در صورت اضافه شدن سريال بههولوگرامامنيت بالايي نخواهد داشت اما طرح و رنگ هولوگرام كاملا ثابت بوده و امكان جدا كردن آن از سطوح وجود نخواهد داشت.هولوگرامطرح عمومي سرعت بيشتري را در اختيارتان قرار خواهد داد و مي توانيد به وسيله هولوگرام ها محصولات خود را پلمپ سازي نماييد.

هولوگرام عمومي

هولوگرام طرح اختصاصي

هولوگرام هاي طرح اختصاصي از جمله محبوب ترين هولوگرام ها به شمار مي روند و اين نوع هولوگرام ها ويژگي هاي منحصر به فردي دارند. اصلي ترين ويژگيهولوگرامطرح اختصاصي را مي توان امنيت بالاي آن دانست. به همين دليل بسياري از افراد اقدام به خريد هولوگرام اختصاصي نموده اند. البته چاپهولوگراماختصاصي نياز به يك پروسه زماني خاص خواهد داشت و به همين دليل مدت زمان بيشتري براي خريد آن بايد صرف كنيد. طبيعتا كليه ويژگي هاي هولوگرام هاي سفارشي اختصاصي خواهد بود و مي توانيد هر يك از موارد را در رابطه با آن، خودتان تعيين كنيد. هولوگرام هاي اختصاصي را همچنين مي توانيد در انواع رنگ هاي مختلف نيز براي خريد سفارش دهيد.

خريد و سفارش هولوگرام

براي خريدهولوگرامراه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين راه ها را مي توان به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي نمود منظور از روش حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند و خريد از اين مراكز مشكلاتي را نيز به همراه خواهد داشت كه از جمله اصلي ترين مشكلات آن مي توان به وقت گير بودن اشاره كرد. به همين دليل اين روش كمتر مورد توجه قرار گرفته و جاي خود را به مراكز اينترنتي فروش داده است. در سطح فضاي مجازي نيز مراكز متعددي اقدام به ارائه خدمات چاپهولوگرامنموده اند كه هر يك از آنها ويزگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتي ارائه خواهند كرد و به همين دليل در انتخاب آن بايد نهايت دقت را داشته باشيد. يمي از مراكز فعال چاپ هولوگرام را مي توان شركت بعد نگار ايرانيان دانست. اين شركت در طب دوران فعاليت خود توانسته رضايت همگان را نسبت به خود جلب نمايد و به همين دليل مي تواند يكي از بهترين انتخاب ها براي خريد هولوگرام باشد. براي خريد تنها كافي است به وب سايت شركت مراجعه كرده و اقدام به انتخاب هولوگرام مورد نظر خود نموده و يا از طريق بخش تماس با كارشناسان، با مسئولين مشورت كرده و طرح درخواستي خود را براي چاپ ارائه نماييد.

سفارش انواع هولوگرام

برچسب هولوگرام شفاف

اگر نياز به حفاظت و پوشش اطلاعات توسطهولوگرامرا داريد بصورتي كه اطلاعات درج شده در زير هولوگرام قابل ديدن باشد پيشنهاد ما براي شما برچسب هولوگرام شفاف است كه راهكاري موثر و مفيد ميباشد در اين نوع هولوگرام اطلاعات قابل مشاهده بوده و بيشتر براي زماني كه نياز است اطلاعات توسط كاربر محصول رويت شود پيشنهاد مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.